Zannaa

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Zanna - 12 augusti 2010 10:14

Ofta försöker man att sprida en positiv känsla runt omkring sig..Försöker att alltid vara glad och pratglad..Men idag känner jag mig inte så,...Jag känner mig ledsen och värdelös och vill helst bara ligga under mitt täcke och inte prata med någon alls...Jag vet faktiskt inte varför jag känner mig så..Men idag är självfötroendet lila med noll, eller egentligen det är inte mycket sämre än vad det brukar vara det bara gör sig mer påmint idag...............


Ställer mig frågan vad är jag bra på?? Hmm just nu kommer jag faktiskt inte på någonting om jag ska vara ärlig...Kanske om jag försöker riktigt ordentligt, nej...Jag orkar inte kämpa för att någon ska se mig och att jag verkligen försöker att bli bra längre..Nu ger jag upp!


Det var dagens gnälligheter... Jag som ska skriva en bra och rolig blogg som alla vill läsa börjar med att gnälla..Men man behöver inte läsa om man inte vill.


Nej lika bra att sluta skriva och fortsätta jobba..Återkommer någon dag när jag känner mig lite gladare.


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards