Zannaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av Zanna - 6 augusti 2010 09:57

Har bara en dagens fråga idag, måste jobba;)


Om man önskar sig något riktigt mycket slår det in då??

Av Zanna - 5 augusti 2010 13:27

Hmm lika ledsen blir man varje gång..Inga kommentarer minsann...Men men jag är väl glad ändå..Nu är det bara två veckor kvar till semestern...Jag längtar minsann!! det är konstigt det där hur man verkligen börjar att räkna ner så fort man vet att en ledighet är på ingång, det är verkligen som om man räknar sekunder..Eller jag tar tillbaka det där..Man räknar sekunder..


Hur har ni haft det under semestern mina vänner?? Några roliga minnen att dela med någon som fortfarande jobbar och sliter??;)


Själv överger jag Sverige under min semester, jag drar till Cypern...har aldrig varit där så det ska bli spännande..En gång i livet hoppas jag på att få uppleva hawaii, men den som lever får se..


Det har varit en rätt tuff vår och sommar känslomässigt så det ska bli skönt att bara få vara ett tag...Ibland skulle jag vilja bara kunna vara i verkliga livet om man säger så, men det verkar inte vara så enkelt.


Mission när jag har haft semester kommer att vara att hålla tummarna för att jag kom in på utbildningen, göra voffi till en lydig hund minsann, ta ett körkort och lära mig fatservera..Känns nästan som avger ett nyårslöfte, nej vi ska inte kalla det nyårslöften för de bryter man alltid;)


Ja mina vänner, gjorde bara en liten instickare..


Dagens fråga

Vad vore livet utan kvinnor??:)


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards