Zannaa

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Haft en toppen helg;)

Av Zanna - 25 oktober 2010 12:01

Hej hopp...

Har verkligen haft en kanon helg, först i fredags var det lite fredags mys med tjejerna..(Det var dock någon som saknades).Vi hade trevligt med mycket god mat och gott vin;)Tack tjejer!

Lördagen spenderades tillsammans med alla underbara männiksor ifrån Borgen. Tack för en kanon kväll verkligen! Och speciellt tack till Annelie och Philip;)

Jag avslutade sen min lördags kväll på bugg festen, så jävla roligt..Jag har nog aldrig dansat så mycket, så jag får lämna ett speciellt tack till alla som förbarmade sig över mig..Jag tror att jag skulle kunna leva på bara bugg hädanefter;) Jag ska verkligen försöka att bli bra på bugg, Yeiii;)Mycket träning får det bli...


Denna vecka består mest av att jobba, men jag ska vara ledig onsdag och torsdag denna vecka för att ta hand om voffi...;) Han ska nämligen kastrera sig imorgon så då ska matte vara hemma med honom minsann..Jag är lite orolig över att lämna honom men det ska nog gå bra förhoppningsvis...Jag tror att han kommer att bli lite tjurig när han blir lämnad..Men innan han märker av det så kommer han bli hämtad igen..Min lilla tuff tuff...



Funderar över..Det finns människor runt i ens liv som betyder mycket på ett eller annat sätt.De har en speciell plats i ens hjärta..Jag funderar över varför det ska vara så svårt att bara tala om hur mycket människan ifråga betyder..Jag gjorde ett tappert försök i helgen, men det blir ju bara fel...Man liksom bara snubblar på orden och trasslar in sig i något som man sen kanske inte ens reder ut..kanske man skulle kunna få börja skriva lappar istället för att prata?? Vad tror ni??;)


Dagens fråga: Tillåter man sig själv för sällan att göra saker som faktiskt gör en lycklig??



Med det mina vänner säger jag


Ciao


Z

 
 
Ingen bild

Roffan

26 oktober 2010 20:28

Tack själv för i fredags :) Borde göras oftare... Låter som om du hade en riktig toppen helg!! Kul att du fick bugga mkt!! Synd att du inte kan komma den 13 nov å visa upp dina moves... Till dagens fråga.. Jag känner nog att jag gör saker som gör mig lycklig för sällan- är oftast så mkt andra "måsten" som kommer före!! Men dom gångerna jag gör saker som gör mig lycklig tänker jag alltid att det skulle göras oftare.. Stora kramar till dig min vän!

Zanna

27 oktober 2010 10:09

Roffis man vet aldrig, jag kanske kan komma endå..Man vet aldrig;) Det är så jävla roligt att dansa så att jag vet knappt vart jag ska ta vägen..Mm jag håller med dig de "måsten" man har i livet tar alldeles för stor plats..Massa kramar gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards