Zannaa

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Zanna - 3 december 2010 15:09

Det känns verkligen som om jag är tillbaka i krog svängen på riktigt igen;) Man vaknar sent inser att man har sovit bort nästan hela dagen, gör det enda man måste göra under dagen att gå en lång promenad med busen. Kommer hem värmer micro mat, kommer fram till att man egentligen har jätte bråttom och slänger sig in i duschen..Stressar till jobbet och sen är klockan helt plötsligt 03.00 på natten..Ja vad ska man säga;) jag levde verkligen så på heltid under fem års tid...Det är en tid jag sällan kommer att glömma..Ibland  saknar man det faktiskt, det är tur att man kan uppleva det ungefär en gång om året under julbordstider;) Funderar på om jag någonsin kommer att bli en vanlig svensson med ett sju till fyra anställning och aldrig jobba extra mer...Hmm jag vet att jag har lovat det och jag ska verkligen ge det ett ärligt försök;) Det är ett av mina nyårslöften, och som vi alla vet så bryter man aldrig ett nyårslöfte visst;)


Blev väckt av voffi idag, han stod och skällde som en tok vid dörren. Muttrade rätt bra när jag släpade mig upp ur sängen och tittade i titthålet..Inser att det faktiskt står en tjej och ringer på dörren..Hmm första tanke, vad fan har jag glömt??;) Skulle jag träffat någon?? Vad?? Öpnnar dörren med en liten springa för att inte voffi skulle springa ut;) Hon var en jätte glad tjej minsann som bara skulle hälsa mig välkommen till huset eftersom jag var ny inflyttad???;)

Ja jag har ju bara bott här i snart fyra år...;)


Hon måste verkligen trott att jag var helt galen..;)

Där öpnnar jag dörren med håret åt alla håll i par röda pyjamas byxor och mormors gammla urtvättade nattlinne plus att jag knappt har ögonen öppna;)

Jätte sexigt...;) Ha ha ha ha...


Nej som sagt dags att slänga mig in i duschen...


Dagens fråga: Hur många chanser ska man ge??


Over and out


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards