Zannaa

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Zanna - 14 januari 2011 18:11

Har en liten fundering så här på fredags kvällen medans jag väntar på ostis...

Man prtar ju oftast om allt negativt som händer i livet, och sen om man har en bra dag så pratar man om allt bra som har hänt..

Jag tror att man varje dag måste börja att ta fram minst en positiv sak som har hänt just den dagen..För jag tror om man gör det så kommer allt att kännas så mycket lättare i längden..Då kanske det jobbiga inte blir lika jobbigt som det kanske skulle ha blivit, är ni med på vad jag menar??:)


Idag har jag blivit överbevisad, saker och ting kan faktiskt bli positiva även att man själv har föreställt sig att det skulle vara negativt..Hmm jag är imponerad och glad;)


Tar en kvällens fråga:

Är det alltid din livs största kärlek som du gifter dig med??



Ciao


Z

Av Zanna - 14 januari 2011 11:32

Hej hopp i lingon skogen....Idag är det fredag minsann och jag är ledig ikväll, det är man inte direkt bortskämd med..Det känns verkligen jätte bra;) Ska nog äta lite gott och ta ett gals vin med ostis, det ska bli mycket trevligt.Imorgon så ska jag jobba på Bishop, det ska bli jätte kul. Det var så länge sen jag var där och jobbade...


Har verkligen försökt att ta tag i livet, jag har hållt uppe en hel vecka från min last och börjat träna...;) Yeii jag är duktig jag...

Jag har ju en del nyårslöften att leva upp till;)


Tyvärr så flyttade min fina tjej igår, det blev helt enkelt för mycket och jag känner att jag måste lägga all tid jag har att träna Dogge..Men det gjorde ont att lämna bort henne hon har verkligen gått rakt in i hjärtat och jag kommer att sakna henne. Det bästa är att jag vet att hon kommer att få det bäst hos sin nya familj..


Annars så mår jag faktiskt väldigt bra just nu och jag känner mig taggad att ta tag i livet;) Studierna börjar att komma allt närmare och jag har hittat den utbildningen som jag vill gå. Men än så länge så är det en bit kvar och det är många bitar som måste falla på plats men det känns ändå väldigt bra:)


Jag längtar tills buggen börjar igen, oh jag vill dansa minsann;) I februari ska jag börja på körskolan också..Det händer en del i z liv just nu men det är bara kul...


Ja mina vänner jag kanske ska återgå till jobbet...


Dagens fråga: Stämmer det verkligen att blickar säger mer än tusen ord??


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards