Zannaa

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Zanna - 23 januari 2011 12:26

Jahopp då var söndagen här igen, känner mig lagom sliten efter gårdagens jobb på Grand men det är bara att ta tag i dagen antar jag..På schemat står det vanliga lite städning, lång promenad med voffi och lite träning..Känns som en lagom söndag och sen är det bara att lägga sig tidigt precis som vanligt och gå upp tidigt måndag morgon..Shit vad jag känner mig negatv idag..Men jag tror att det lätt kan bli så när man inte har så mycket roligt att se fram emot..Det är bara vardag och allt som har med den att göra..Funderar ofta över att man borde njuta mer av vardagarma precis som de är men det är svårt tycker jag...

Var hemma några dagar från jobbet förra veckan, det kändes som om att det helt enkelt blev för mycket och jag inte orkade mer så mycket mer..Känner mig lite starkare nu och hoppas att det bara ska hända positiva saker nu fram över..Det har varit alldeles för mycket tråkiga saker nu...


Men på tal om roliga saker så händer det faktiskt en del roliga saker nu fram över:


På fredag 28/1 Är det årets kväll på Borgen! Lasse Stefanz står på scenen och all personal jobbar i cowboy hatt:)

http://www.borgennorrkoping.com/

Oh jag längtar efter att det ska bli fredag! Vi kommer också att sälja en del hattar, kanske till högst bjudande vem vet??;) Jag har fått en del bud på min hatt men den är inte till salu för några pengar i världen;)


På lördag blir det lite middag på Asti, det ska bli så mysigt. Jag har till och med bokat bord det brukar ju inte hända allt för ofta;)


Sen veckan efter börjar buggen, Yeiii ! Och där i krokarna så börjar körkortsteorin också så det ska bli kul att återigen komma igång, kanske att det kan bli så att jag har ett körkort till sommaren vem vet? ;) Det skulle ju absolut inte vara för tidigt...


Dagens fråga: Är det attraktivt att få veta ingående alla detaljer om en tjej? Till exempel hur det var när man hade analsex sist??

Till saken hör också att man knappt känner människan i fråga..


Det var allt för idag Ciao!


Z




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards