Zannaa

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Zanna - 25 januari 2011 10:06

Uppe innan tuppen idag med och var faktiskt på jobbet redan klockan tio över sju..Är riktigt stolt över mig själv...Tänker lite så att ju tidigare man kommer till jobbet desto tidigare kan man åka hem, så länge man gör sin arbetstid är det inte så??;)

Sitter och funderar på om man kan plugga på distans på halvfart samtigt som man kanske jobbar halvtid..Jag undrar om man klarar av det? Jag tror nog att det skulle gå bara man planerade ordentligt men det skulle kunna vara så att det blev för mycket också...Eftersom jag är en sådan människa som jag är så kommer det nog att bli att kombinera jobb och studier om jag nu kommer så långt..Har kollat över mina användaruppgifter på studera. nu, även mina gymnasie betyg är inskickade så jag har kommit en bit på väg i alla fall..Har för mig att man kan börja söka från och med den 15 Mars och det tänker jag göra..Så får vi se hur långt ner på reservlistan jag står..Jag tänker att det skadar ju inte att kolla läget och på så sätt så får jag ju reda på vad jag behöver komplettera..


Ja det är lite grann och fixa med kan man ju lugnt säga...men det är bara kul...


Dagens fråga: Vad säger den intensiva blicken??


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards