Zannaa

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Zanna - 26 januari 2011 11:43

Vaknade med världens bästa känsla i morse, jag var lycklig;) Det var ett tag sendan jag vaknade med den känslan och det kändes så otroligt bra. kanske är det så att det är en start på det nya livet som är på väg..Jag lovade mig själv att 2011 skulle bli så mycket bättre än vad 2010 var och jag har i alla fall börjat.

Jag hade några löften som stod högt upp på min lista och jag jobbar hårt för att uppfylla dem..Jag tror att man måste börja vänja sig vid tanken att allt kan inte förändras över en natt även hur mycket man än vill det..Jag personligen tycker att det skulle vara väldigt smidigt i fall man kunde bestämma sig för vad som skulle bli bättre tills nästa dag och sen var det bara så..Men som vi alla vet så är det inte så verkligeheten fungerar utan vill man något så får man själv kämpa för det.


Jag har alltid blivit uppfostrad och lärd på det sättet att vill jag något så är det jag själv som måste få det att ske..Utan att kämpa så står man kvar utan någonting..Den uppfostran har också gett mig något annat, en väldigt stor vilja. Den viljan kommer jag oftast långt på, och avtar viljan ja då får kämpa glöden stå till tjänst...


Dagens fråga: Är det viljan som ger dig livet eller livet som ger dig viljan?



med det mina vänner..


Ciao


Z


Konsten att leva måste man fortsätta lära sig hela livet igenom. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards