Zannaa

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Zanna - 27 januari 2011 08:45


Skickar med några låtar som gör en glad;) Det kan man behöva så här på morgonen. Känns bra att det är torsdag idag, betyder att det bara är två dagar kvar att jobba sen är det helg.. Det bästa av allt att imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst utan Lasse Stefanz fredag på Borgen..Ska bli grymt kul, hoppas att vi fyller stället med massa dansglada människor;) Om ni är där så glöm inte att komma förbi och hälsa på mig i baren..;)


Jag var på stan och shoppade igår, det brukar inte hända allt för ofta måste jag nog villigt erkänna..Tyvärr ska jag säga..Det är ju kul att shoppa, även om jag inte riktigt förstår mig på mode och tycker att det är svårt att hitta något som egentligen passar...Men igår så var det ett måste, eftersom jag inte shoppar så ofta så ägde jag bara tre par byxor.... Och förra veckan gick alla sönder, trodde att det var någon som skämtade med mig först men så var det tydligen inte;) Jag menar hur stora är oddsen?? Som tur var så hittade jag ett par nya brallor i alla fall..Så nu slipper jag gå byxlös..


Man tror sig känna en människa, men så som många andra gånger så bevisas motsatsen gång på gång. Det kan jag köpa på ett sätt, alla har vi våra hemligheter.Så att känna alla människor till 100% som man har runt omkring sig tror jag är en omöjlighet. Men något jag inte köper är att någon man känner innan och utan lurar en..hur lågt har man inte sjunkit då?? När man lurar den människa som alltid har funnits där?

Jag fattar inte det, men en sak vet jag och det är att nu är det slut..Jag vill inte bli utnyttjad längre...

Och jag har betsämt mig för att inte låta det här trycka ner mig längre så jag sträcker på mig och går går med stolta steg.


Dagens fråga: Vad gör du när nu känner dig deppig??


Ha en bra dag allihopa!


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards