Zannaa

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Bästa dagen på hela veckan är här...Fredag;)

Av Zanna - 28 januari 2011 07:34


Då är den här den bästa dagen på hela veckan, FREDAG:) Och det här är ju inte vilken fredag som helst utan det är ju jobb på Borgen ikväll tillsammans med Lasse Stefanz;) Ja jag vet jag ska sluta tjata;) men det är så kul när de kommer det blir ju inte så ofta man hör den live;) Sen är det alltid så himla kul att jobba för att det är sådant drag bland publiken...Så som jag har sagt tidigare i veckan så hoppas jag att vi syns, kom gärna fram och säg hej;)


Funderar mycket på det här med att komma i andra hand..Det känns som om många gånger så kommer man i andra hand.. Under hela livet slåss man för att komma i första hand, att vara nummer 1 för någon som betyder något..Man kämpar för att vara bäst på något bara för att få höra att man är duktig och att någon är stolt..Man kämpar för att hjälpa andra för att få höra tack för hjälpen...Men jag undrar ibland om det är värt allt kämpande om man aldrig ändå får känna sig som nummer 1... Man kanske är trött på att alltid bli besviken för att man aldrig får höra orden som man vill.. Så jag tänker så här..Även om det inte är någon annan som ser mig som nummer ett så får jag helt enkelt bli det för mig själv;) Hädanefter ska jag vara stolt över mig själv för det jag presterar minsann..;)


Jag brukar alltid avsluta fredags nätterna med en öl hemma vid köksbordet, men inatt blir det ingen öl  minsann..För att lördag morgon klockan 10.30 ska jag infinna mig på sats för ett Zumba pass;) yeii..Sen blir det hundgården med toffi och lite shoppning..;)


Dagens fråga: Kan man bli vad man vill??


Önskar er en riktigt trevlig fredag..


Skickar med ytterligare ett klipp som påminner mig om just drömmar...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards