Zannaa

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Zanna - 1 februari 2011 13:45

  


En väldigt glad och ledig Z i lördags kväll;)

Av Zanna - 1 februari 2011 13:24

Jag har skaffat mig en gästbok minsann;) Längst ner till höger ska ni hitta den:)

Av Zanna - 1 februari 2011 07:39

Jag tror faktiskt att jag skulle behöva en pepp coach, som skulle kunna hjälpa mig att bli bättre på saker coach och få fram de positiva tankarna hos mig..Ngon som är sugen??;)

Vissa dagar är tyngre än andra, det är lite tyngre att se det positiva, lite svårare att kämpa ja allt är helt enkelt tyngre. Jag har en sådan dag idag känner jag..Jag känner mig totalt värdelös och skulle helst bara vilja dra något gammalt över mig och sova tills allt bara känns bättre..Men men jag vet också att det inte fungerar så utan att man helt enkelt måste ta tag i dagen och kämpa sig igenom den..

Jag förstår bara inte riktigt vad jag ska göra för att allt runt omkring mig ska bli nöjda..Är det inte det ena så är det andra..man får konstiga meddelanden och konstiga samtal som bara gör mig helt uppriktigt ledsen, jag förstår bara inte varför man inte kan förstå att jag gör mitt bästa för att det ska vara bäst för alla..


Jag funderar ibland på hur det skulle vara att någon gång bara göra något för min egna skull men det känns inte som om jag riktigt kan föreställa mig hur det känns..Jag känner mig bara helt enkelt tom när jag tänker på det...


Jag önskar bara att allt kunde vara bra..


Tack för att ni lyssna..dags att ta tag i dagen som den positiva tjej jag är...:)


Vi hörs..


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards