Zannaa

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Zanna - 8 februari 2011 09:51

    


Bilderna kommer ifrån en modevisning som Jenny Hoberg arrangerade på Bergsbron för många år sen..Hon är klockren på det hon gör och hennes kläder borde visas upp mer..Jag blev tillfrågad att vara med, och jag var så nervös..Jag har väl aldrig gått en modevisning i hela mitt liv och vet inte ens hur man gör..Men det var en av de roligaste sakerna jag har varit med om..Dessa bilder är tagna av Marco som ägde Bergsbron, hoppas på att Jenny har några bilder som jag kan få också..Det är ju ett minne för livet..

Eftersom det är ett av mina finaste minnen så tänkte jag att jag skulle dela med mig;)


Igår stod det bugg på schemat, dansade först min egna grupp men sen fick jag frågan om att vara med i den svårare gruppen..Var väldigt nervös, och jag gjorde inte många rätt..Men fan vad kul det var. och man lär sig massor..Jag är sjukt taggad för att träna bugg alla dagar i veckan för att bli bra..Men vi får se vad som händer, jag kan ju inte göra det själv:) Men under tiden ska jag bara njuta och ha roligt,..


Även hur svårt man kan ha det i livet så tycker jag att det är skönt att det finns saker som man kan göra bara för att glömma det där jobbiga för ett tag..Jag har tänkt mycket på allt som händer i livet och vad man skulle kunna göra mer för att påverka och förändra...jag tror att man måste försöka följa " jag kan hjälpa dig men jag kan inte bära dig genom livet"".

Men sen är det ju inte världens lättaste att följa sina egna eller någon annans råd. men jag tror att det kanske är dags att man kanske i alla fall börjar att försöka...


Dagens fråga: Har man för mycket runt omkring sig så man glömmer bort att göra saker som gör en lycklig?


Med det mina vänner..

Ciao

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards