Zannaa

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Zanna - 26 februari 2011 10:44

Nya lördags nöjet har det blivit att se reprisen av Lets Dance. Det är nästan så att man med vilje missar det på fredagar för att kunna sitta i soffan och dricka kaffe och se det på lördags morgonen..Jag älskar att se dans program och sen ska vi inte prata om dans filmer;) Man drömmer sig bort och önskar att man själv skulle kunna vara så duktig..Jag skulle vara villig att kämpa för att bli bra men nu vet jag inte hur det blir med den saken längre..Det kanske bara är att ge upp och inse att det inte kommer att hända..

Det känns som om idag kommer att bli en bra dag..Jag känner mig starkare idag än vad jag har gjort på många dagar..Och känner att det börjar att växa en fram en kämpaglöd som inte ska stoppa mig...

På måndag ska jag köra en liten restart på mitt nya liv som jag började efter nyår..Nu ska här köras stenhårt på GI och det ska tränas, 8 kg ska bort minsann..Så det gäller att ligga i känner jag...;)


Det är dags nu att gå vidare i livet och sluta hänga upp sig på vad andra människor tycker och tänker. Det kommer alltid att finnas människor som mår bättre av att trycka ner andra människor, det är bara att konstatera. Sen är det synd att man ska låta sig påverkas av det som de gör..Hur mycket jag än tjatar om att man inte ska bry sig så tror jag att man någonstans alltid kommer att bry sig lite men sen har man ett val om väljer att låta det påverka än eller inte.


Steg ett just nu är att hitta ett extra jobb, av två skäl egentligen. det första är att jag tycker om att jobba på krogen och det andra är att jag behöver fylla på sparkontot avsevärt..Så att jag för det första kan åka och hälsa på min Magdis.Så är det någon som skulle vilja anställa mig så är det bara att hojta till;)

Nästa vecka är det också start för något nytt, jag ska börja teori kurs för körkortet. Jag har tydligen lovat att jag ska försöka ha körkortet innan sommarn. Och den här gången så får jag inte skjuta upp det. Så det är bara att kämpa på..


Idag kommer jag att välja ordet Impulsiv.


Dagens fråga : Vad är det som gör att mår bättre av att få andra människor att må dåligt??


Ha en bra lördag allihopa det ska jag ha;)


Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards