Zannaa

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Zanna - 16 juni 2011 08:43

Ja vad ska man säga dagarna går alldeles för snabbt... Eller så är det jag som har för mycket att göra just nu, men det beror ju på hur man ser på det...;)

I helgen blir det att jobba på Harrys;) Sen hoppas jag på att hinna vila lite...

Har kört hårt med teori pluggandet denna vecka, men jag måste ju säga att det inte är det roligaste jag har gjort. men jag ser fram emot när jag får köra Bettan själv första gången..Jag som är så feg kommer väl att köra ett varv runt huset eller något..


Imorgon är det begravning för en kär kollega. En riktigt kämpe!

Allting händer så snabbt, och man skjuter upp saker och ting alldels för mycket. Jag har sagt det förut och jag säger det igen man måste lära sig att leva för dagen för att man vet aldrig vad som händer imorgon. Tyvärr är det kanske lättare sagt en gjort men jag tror att vi måste försöka. Jag tror att man ångrar sig senasre i livet om man inte har hunnit göra det man vill.


jag skulle egentligen ha träffat min Magdis i helgen men det kom jobb emellan. Med tanke på det som jag nyss skrev så lovar jag att jag ska se till att göra det jag vill mer i framtiden..


Ciao!

Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards