Zannaa

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Zanna - 21 juni 2011 20:00

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttt;) Vad glad jag är för att jag kom in på utbildningen. Det känns som om det är ett steg i mitt nya liv på något sätt och det ska bli så roligt att se vad som händer i framtiden. Det känns skönt att det är klart nu';) Att jag vet vad som händer när jag har slutat på SJ den 5/8..Jag kommer att börja skolan den 11/8 så det är rätt snabba bud där..Jag kommer inte få så mycket semester, men det gör inget..Funderar på om jag skulle ta det runt jul eller nått..För när man går i skolan så har man ju jullov;) Jag kommer att vara hemma möver julafton för att julafton är mormor och morfar och det kommer jag aldrig att missa.Men kanske att man firar nlyårsafton utomlands i år, är det någon som harf ett bra tips på vart man åker då så hojta till;)


Fan att man ska bli sjuk mitt i allt..Har skit ont i halsen och jätte täppt i näsan..Plus att mitt kära knä har ballat ur helt..Hmm jätte kul nåt;(


Oh det finns bara fördelar med att bo på sjunde våningen men inte när den jävla hissen är trasig-...Shit vad jobbigt det är att gå sju våningar upp..Jag hoppas verkligen att de kommer och lagar den snart..


Puss och kram


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards