Zannaa

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Zanna - 29 juni 2011 17:29

                           

 
Av Zanna - 29 juni 2011 08:42

Hej hopp!


Då var man åter på kontoret efter att ha varit lite sjuk och lite ledig.. Den jävla förkylningen verkar inte vilja släppa, men man kan ju inte ligga hemma hur länge som helst heller..Så nu ska här jobbas..Har haft problem med mitt knä som jag skadade för ett par år sedan också..men man kan inte göra så mycket åt det förutom att vila knät. Så tyvärr var jag tvungen att tacka nej till jobb på Calle C vilket inte känns så jätte kul. Men jag hoppas på att jag får komma tillbaka i Augusti kanske om jag har tur;)


Oh jag var på min andra körlektion igår, och jag gör bara fel. Jag gör saker som jag aldrig brukar göra annars, det gör mig så frusterad. Jag har en bra körlärare och jag trivs med men jag tycker synd om honom. Okej att han säkert är van men ändå... Men men det är bara att kämpa på;)


Kom på en sak..Hmm jag måste ju hitta en danspartner också, någon som kan tänka sig att dansa med lilla mig??;)

Med det mina vänner


Ciao!


Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards