Zannaa

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Zanna - 13 juli 2011 08:47

Har så mycket energi idag att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen;) Känner mig lycklig;)

Jag längtar efter att få dansa, det var så länge sen nu kanske inte ens kommer ihåg hur man gör men det löser sig nog;)  


Ja mina vänner, det känns som om dagarna bara springer iväg och att tiden går jätte snabbt. Nu är jag inne på den sista perioden av min anställning på SJ. Efter denna vecka så är det bara tre veckor kvar. Det känns lite konstigt. För samtidigt som det känns väldigt långt borta så närmar det sig ju med storm steg. Jag bävar inför den sista fredagen som jag kommer att vara här på jobbet. Det känns som om det kommer att vara en dag fylld med massa känslor.


Imorgon har jag dubbel lektion på körskolan, det ska bli spännande. Jag har bara kört enkla lektioner förut. Tiden går ju jätte snabbt när man kör bil, men det är väl för att det är så roligt antar jag;) I augusti kommer jag att köra två stycken dubbel lektioner i veckan så förhoppningsvis kommer jag kunna boka en uppkörning i September;) Jag kan knappt tro att det är sant;)


När jag väl har tagit mitt körkort så är nästa projekt att börja träna med toffi. Rallylydnad ska vi träna minsann;) Det passar toffi och sen är det jätte kul;)


Nej nu har jag svamlat färdigt dax att ta tag i dagen;)


Ciao!

Z


PS Ni som kan beger till Strand hotell och se NO TJAFS;) Det skulle jag göra om jag inte var fast med allt jobb:(



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards