Zannaa

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Zanna - 14 augusti 2011 15:30

Det är söndag och mulet så vad kan passa bättre en att plugga körkorts teori..Hmm jag börjar allvarligt fundera på om jag verkligen kommer att klara denna teori..Det är så mycket att hålla reda på men ja ja det är ju bara att göra sitt bästa..Det kommer att vara körkortsplugg på hög nivå eftersom det om några veckor är bokat både uppkörning och teori skrivning...Kommer dock inte att tala om vilket datum;) Kommer att vara så nervös och så otroligt rädd för att misslyckas att jag inte vill tala om det;) Dock om jag kommer att klara båda så kommer det att skrivas direkt...;)


Igår var jag med i min första bugg uppvisning och shit vad roligt det var;) Det var länge sen som jag hade så roligt och det kändes bra..Jag hade en otroligt duktig partender så det kanske var därför som det kändes så bra;) Blev så himla taggad till att bara träna mer och mer;) Jag hoppas att jag ska kunna lägga upp en liten filmsnutt från uppvisningen så att ni kan se själva;)


Ja vad händer annars..Jag har ju haft min första vecka som icke anställd på SJ och det har verkligen gått i ett..I torsdags så var det första skol dagen och det var jätte spännande och jag tror att jag kommer att trivas jätte bra..På kvällen så var det avskeds middag med kollegorna från kontoret..Och så som de chockade mig..Jag stod utan för restuarangen och väntade och sen kommer de allihopa iklädda Lasse Stefanz tröjor och cowboy hattar;) Jag blev tårögd och jätte glad..Jag vet inte om man kan få en så mycket bättre present;)


Nej mina vänner dags att återgå till pluggandet..

Vi hörs;)


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards