Zannaa

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Zanna - 7 september 2011 07:10

Idag var en dag som inte var lika rolig som den kunde ha blivit..Skrev teori prov och som många säkert redan vet så gick det inte så bra som det kunde ha gått. Om det berodde på okunskap eller att jag var tok nervös det vet jag inte. Men jag kuggade i alla fall. Så igår kände jag mig nog som den mest värdelösa männiksan i hela världen. Men som alla säger så är det bara att ta nya tag idag. Det händer så mycket nu att jag inte ens har tid att deppa;)


Idag ska jag på introduktion på nya jobbet;) Sen blir det att plugga företags ekonomi  till kvällen... Imorgon är det dags för körskolan, och sen ska jag dansträna med min danspartner..Yeii jag har en danspartner;) Det ska verkligen bli jätte kul, jag ser fram emot det.


Jag var bara tvungen att skriva ett inlägg så här innan jobbet jag har nämligen fått en ny dator;)


I helgen blir det jobb innanför baren..Ni har väl inte missat att Lasse Stefanz spelar på Borgen på fredag...Be there..


Ciao!

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards