Zannaa

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Zanna - 8 september 2011 17:04

Bilden ovan: Toffi på väg ifrån dagis. Tittar ni nere till höger ser ni ytterligare en liten nos. Nosen tillhör toffis bästa kompis som är sen 6 månaders dobberman valp som heter Sture. Från och med denna dagen så åker de alltid tillsammans.

 

Bilden ovan: Finaste tofii och våran allas lilla prinsessa Fancy.

 

Bilden ovan: Oj det var ju  visst jag;)


Så mina vänner det var lite bilder som jag hittade. Man ångrar att man inte tar fler bilder som man kan lägga upp. Tyvärr så kommer jag alltid och tänka på det efteråt när jag kommer hem och sätter mig framför datorn..

Har haft en fullspäckad sddag med skolan, körskolan och möte. Nu väntar snkart dansträning. det ska bli spännande, jag har aldrig varit med och dansat i ens så liten grupp förut så det ser jag fram emot. Det ska bli skönt att tänka på något annat en plugg för en stund. Jag hoppas att dagen imorgon kommer att bidra med något positivt och sen att kvällen tillsammäns med Lasse Stefanz och Borgen gänget kommer att bli kanon.


Min lilla kusin har fyllt år denna vecka..Och han som inte ens är så liten längre..Han fyllde 20 pr..Grattis påski..;) 20 år tiden går li0te  för fort måste jag säga..Om han är 20 så betyder det att jag är...Hmmm ja just det, vi struntar i det;)


Med det mina vänner


Ciao


Z

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards