Zannaa

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Zanna - 14 september 2011 16:42


 

  Fick en fråga om jag inte kunde lägga upp film snuttarna från bugg uppvisningen på bloggen, så nu hoppas jag att det fungerar;)


Z

Av Zanna - 14 september 2011 09:18

Usch vissa dagar är faktiskt bättre en andra..Jag trodde att jag var 100 % tillbaka men vissa dagar känns det inte alls bra. Idag är en sådan dag när jag bara skulle vilja dra täcket över huvudet och bara sova bort hela dagen utan att behöva tänka på något...


Just nu känns det som om jag tänker på allt på en och samma gång, tankarna bara snurrar runt i huvudet och jag vet varken ut eller in. jag försöker fundera över om det är vissa händelser som får den här känslan att komma tillbaka men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det skulle vara. Den enda förklaringe jag kan komma på är att det helt enkelt blir för mycket. och ja jag kanske ska sluta ta på mig så mycket men det är svårt...


En del roliga saker händer denna veckan så jag försöker att se fram emot dem..


Jahopp, skönt att skriva av sig lite..Dags att fortsätta med fortsätta med dagen;)


Ciao!


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards