Zannaa

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Zanna - 18 september 2011 16:36

Oh så skönt att det är söndag måste jag säga;) Jag känner mig lycklig och nöjde med livet men shit vad jag är sliten..Skulle bara vilja tända massa ljus och krypa ner i sängen men men..Jag har ju tvätt tid.. Hur spännande är inte det?

Fan vad jag  hatar att tvätta, det kan ju faktiskt omöjligt vara något som är tråkigare än det...


Snart börjar en ny vecka med massxa plugg som står på schemat... Jag har prov på torsdag, har lite ångest inför det men jag antar att det bara är att göra sitt bästa.. Imorgon är det bugg träning inför lördagens dansuppvisning.. Det ska bli så roligt..Jag hoppas att ni kommer att tittar på lördag på Arbetesmusseem...

Sen är jag ledig på lördagskvällen..Så skönt, vet inte riktigt vad som händer men det känns lite som om man kan ta det som det kommer..Kanske åker jag till Cupolen och dansar det skulle vara roligt..


Nej dags att ta itu med tvätten...


Ha en skön söndag..


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards