Zannaa

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Haft en ledig dag...

Av Zanna - 28 november 2011 19:07

Oh har haft en helt lednig dag minsann Så himla skönt att veta att man har hela dagen på sig att fixa med saker som behöver göras...Jag var på bibban och lämnade tillbaka böcker, jag var i skolan och lämnade tillbaka böcker och hade ett litet samtal med Ullrika om nästa termin så det var jätte skönt...Sen har jag städat och fixat en del hemma inför jul nu är det bara tomtarna som ska på plats;)


Ibland så blir allt så fel men man menar inte så som det blir..Att veta att jag har gjort någon som står mig nära ledsen gör att det gör ont i hjärtat på mig...Jag ber från botten av mitt hjärta om ursäkt och det känns bra att vi pratade...


Imorgon så ska jag först jobba på kotoret och sen ska jag träffa tjejerna det ska bli jätte mysigt...På onsdag så blir det fika med en fin vän och sen ska jag hem till bästa Linda för lite möte om Lyoness, ska bli mycket intressant att få lära sig mera om Lyoness är det någon som vill följa med så är det bara att säga till..


Torsdag, fredag och lördag så blir det julbord för hela slanten uppe på Borgen..Det är ju tur att jag inte behövver oroa mig för vad jag ska göra..Just nu så är det inte läge att tacka nej till jobb heller då ekonomin ser ut som den gör..Shit jag betalade räkningarna idag och det kommer inte bli en rolig månad..Jag skulle behöva jobba heltid och extra egentligen men jag ska ju ta hand om mig själv sägs  det...


Ha en bra kväll mina vänner.


Ciao 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards