Zannaa

Alla inlägg under november 2011

Av Zanna - 13 november 2011 15:58

Ja idag får vi ta tillfället i akt och gratulera alla pappor runt om i världen.

Just sådana här dagar så saknar jag min pappa extra mycket och tycker att det är så tråkigt att vi inte bor i samma stad..


En Liten hälsning till min Pappa:

Pappa jag älskar dig och saknar sig så otroligt mycket!

Jag hoppas att vi ses snart!

 

Ja mina vänner även att det är fars dag idag så är det också söndag, dags att förbereda inför en ny vecka. Det står som vanligt massa i min kalender, men jag har bestämt mig för att ta lite i taget. Och är det så att jag inte orkar men så ja då får det väl vara så...

Något som jag måste göra imorgon är att söka nytt lämp..Hmm ja jag har nog haft mitt alldeles för länge och väntat desto längre med att köra upp..Men med mitt flyt så antar jag att det kommer att vara välbehövligt med ett nytt... Vem vet jag kanske behöver fyra år till på mig...;)


Jag ska också börja med att skriva mitt fördjupnings arbete som jag ska göra inom psykologin hade jag tänkt..det är ett ämne som intresserar mig och som jag brinner för så jag hoppas att det ska gå bra att skriva. Tanken var att jag skulle skriva tre fördjupningarbeten men jag tror att jag får nöja mig med att bara skriva ett.. Det känns som om det räcker så;)


Tiden går så fort, det är ju snart advent...Men om det är någonting som jag gillar med vintern så är det just den helgen när första advent infaller för att då får man sätta upp alla fina ljusstakar...;)


Massa kramar


Z

Av Zanna - 12 november 2011 11:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 10 november 2011 18:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 8 november 2011 10:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 8 november 2011 10:29

Hej!


Jag kommer från och med nu att hålla min blogg för mig själv.


Är det så att du är min vän och vill läsa vad jag skriver så skicka ett mail till mig på:


zanna.andersson@hotmail.com

Av Zanna - 1 november 2011 18:49

Känns nästan som det redan är så att det är mörkt när man går upp och det är mörkt när man kommer hem..

Kämpar på med jobb och skola..Även att det känns som om skolan inte går som jag hade tänkt mig och inte körkortet heller för den delen..Det känns som om man hela tiden arbetar i motvind och just nu vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig ur det..Önskar att det bara kunde gå bra... Visst det är säkert så som många säger att det är bara att ta itu med det, ta hand om sig själv och ja jag vet inte allt..Men jag vet bara inte hur..Men en dag ska jag komma på det och då ska jag visa.. Hoppas jag...

Det är späckat schema denna vecka...Jobb onsdag till och med fredag. Och sen är det kryssning med bugg gänget..det ska verkligen bli så roligt..


Jag var på Stads Biblioteket idag för första  gången på säkert 10 år..Oj oj skaffa mig ett låne kort och hela kittet..Jag ska skriva ett arbete om Narkotika och hittade massa med bra böcker så nu är det bara att läsa...


Funderar fortfarande på att kanske sätta ihop en krog blogg..Någon som skulle vara intresserad av att läsa en sådan??



Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards