Zannaa

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Underbara tisdag;)

Av Zanna - 20 december 2011 18:13

Då har man jobbat, slängt i en tvätt maskin, handlat den sista klappen, och diskat... Slår mig nu ner vid datorn och unnar mig ett glas vin..För att det tycker jag att jag är värd... Usch vilken stress och hets det är kring jul man hinner ju knappt njuta av denna högtid bara för att man stressar igenom den... Man borde lugna ner sig lite och bara njuta..


Fick meddelande från min Magdis idag...I sommar ska jag hjälpa henne på ett hundläger och laga mat..ser fram emot det jätte mycket..Bara umgås och titta på massa duktiga hundar, eller jag hoppas att vi har tid med det mitt i all matlagning;)


Oh vad det är mycket att fundera kring just nu, måste också ta en del tuffa beslut..Jag försöker att göra det som jag är absolut bäst på..Att ta en sak i taget..Not:) Men jag vet inte det får bli som det blir bara jag mår bra;) det ska bli mitt mål för 2012:) Funderar lite på nyårslöften också..På ett sätt så gillar jag nyårslöften det får en att sträva efter att faktiskt uppnå dem..Trots att man sällan kanske gör det, men man har ändå något att kämpa för...


Nej nu ska jag ta och se om jag hittar några goda recept som jag kan bjuda mina gäster på när vi ska fira in det nya året...


Ciao


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards