Zannaa

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Zanna - 16 januari 2012 10:38

Fick sällskap i sängen i morse av finaste Fancy, hon ska hänga här med mig idag medans matte jobbar...Jag tänkte att jag skulle ta med henne och hämta Toffi från dagis sen..Det kan ju bli spännande... De är ju verkligen så söta tillsammans;)


Har en ledig dag idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer än att ta lill fisan på en promenad... Det finns ju en del att göra hemma men jag får se hur pass roligt jag tycker att det är...

Annars så är det inte så mycket spännande som händer faktiskt..Det slog mig faktiskt att i år kanske jag borde kolla lite på sommarjobb...Jag kan knappt komma ihåg när jag sökte ett sommarjobb sisst, men det kan ju vara lite kul...Jag har ju min tim anställning på SJ fram tills början av mars, jag hoppas att det kommer att bli längre men allt beror ju lite på hur mycket jobb som finns..Och om de vill ha kvar mig förstårs och det hoppas jag...Men jag tänkte jag skulle kolla lite hur det ser ut, för är det så att det inte blir någon fortsättning måste jag börja söka jobb....


Ciao Z

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards