Zannaa

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Zanna - 25 januari 2012 13:24

Hej hopp....Hur är läget där ute??


Satt och funderade på hur jag skulle få fler att läsa in blogg, men slog snabbt undan den tanken..Jag har alltid skrivit min blogg för mig själv och ni som är intresserad av att ta del av den är mer än välkommna..

Mycket händer i livet just nu, jag jobbar mycket med att ta bort det som bara ger mig negativa tankar..Och det känns som om jag har kommit en bra bit på väg..Jag behöver inte människor som bara tar energi i mitt liv..Allt som handlar om kärlek och vänskap symboliseras av att man ger och tar..Har man inte det så mår man bara dåligt av att vara i en relation så väl vänskap som kärleks relation..Det är i alla fall jag helt övertygad om...



Oh jag fick en plats på bugggen...Jag är så glad..Så på måndag är det bugg för hela slanten...

Imorgon börjar dieten med nutrilett weight loss...Nu ska jag fan i mig gå ner i vikt...Ses om 8 kilo;)



Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards