Zannaa

Alla inlägg under januari 2012

Av Zanna - 11 januari 2012 06:52

Ja ny dag och nya möjligheter som man brukar säga... Jag vet inte riktigt om jag är så positiv som jag låter...Känner mig både trött och sliten idag..Ikväll blir det att lägga sig tidigt och bara sova ordentligt..För imorgon mina vänner är det dags att börja skolan, ser fram emot det..Men det kommer att bli en lång och tuff dag..Men endå så kommer det att bli kul att komma in i vardagen på ett annat sätt..


Ska till läkaren nu på morgonen så får vi se vad han ger mig för dom, jag har ju väntat ett tag på den här tiden så det ska bli skönt att även komma dit...


Vi hörs senare;)


Z

Av Zanna - 10 januari 2012 11:03

Jag ser positivt på framtiden..Mycket kommer att hända och nya utmaningar kommer man att ställas inför... Hmm mycket spännande;)


Z

Av Zanna - 9 januari 2012 18:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Zanna - 9 januari 2012 09:21

Hmm det blev ingen morgon promenad idag, hade ont i magen mig minsann..Det känns lite bättre nu och jag hoppas att det kommer att fortsätta bli bättre.. Jag ska nämligen träffa till Harrys för att träffa chefen efter tolv.


Sen ska jag träffa Hannis och sen är det nog att hämta bästa toffi från dagis... Ikväll ska jag bara ta det lugnt för imorgon är det dags att börja jobba igen...Är ledig på Lördag, det ska bli jätte skönt. Man är ju inte bortskämd med att vara ledig på helgerna direkt.


Fick en fråga här på bloggen om jag ville länka till någons blogg, hmmm har lite svårt att förstå varför jag ska länka om jag ändå inte känner den här personen..Men men kanske är det jag som tänker fel..Men sådan är jag minsann;)


Funderar också på om jag ska anmäla mig till buggen eller inte..Det verkar vara kö för tjejer att ta sig in och det skulle vara bra att ha en danspartner men det har jag ju ingen..Kanske får ta och hoppa det denna termin...


Ja mina vänner det var nog allt för nu..


Ciao


Z

Av Zanna - 8 januari 2012 18:37

Hittade en bild som jag inte vet om jag har lagt upp men tänker att jag lägger upp den nu;) På bilden ser ni Tommy och Linda... Jag tror att det var när vi skulle till Borgen för ett tag sen;)


Har nu varit och handlat och är hemma igen..Tog mitt ett glas vin bara för att jag kan det:) Jag är ju ledig imorgon så varför inte liksom...;)

Körde bil för första gången idag sen jag kuggade sisst och vet ni vad jag krockade inte;) det var ju mer en två månader sen jag körde sist..Jag har inte velat köra sen jag kuggade, tappade liksom tron på mig själv och var rädd för att köra.. Men kanske att det vänder nu vem vet;)


Imorgon är jag ledig och då är planen att ta en promenad med Ostis och sen ska jag hämta biljetterna till skrattsalvan och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..Känns lite konstigt att inte ha en hel dag planerad men man vet ju inte vad som händer;) Kanske kan vara bra att ta det lugnt med tanke på att skolan börjar sen...


Ciao

  
Av Zanna - 8 januari 2012 11:28

Jahopp då var det söndag..Har haft en liten form av husarest denna helg för jag drabbades av någon form av maginfluensa..Men är nu mycket bättre och har varit uppe och tvättat sen sju..Hmm känner mig något rastlös..Men det finns massa med städning att göra hemma..Fast jag känner inte riktigt för det heller..Men men det är ju bara att ta tag i det antar jag för att det måste ju göras... Sen blir det att åka och handla och förhoppningsvis någon god söndags mat..

Det gäller att passa på idag för att imorgon börjar jag att köra stenhårt på gi igen..Har lagt på mig alldeles för mycket och de måste bort känner jag..Jag tyckier inte om känslan när man inte tycker om sig själv och man inte mår bra så det ska jag försöka ändra på..


På torsdag börjar skolan igen, spännande det blir en tuff första dag, börjar klockan 8-16.30, lika bra att gå ut hårt från början...


Ciao


Z


Av Zanna - 2 januari 2012 17:51

                           

 
Av Zanna - 2 januari 2012 17:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards