Zannaa

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Zanna - 8 februari 2012 17:52

Oh vad jag verkligen trivs på jobbet, jätte roliga arbetsuppgifter och kanon arbetskamrater...


Jag saknar dock mina gammla kollegor i Linköping...Och jag tänker mycket på dem och hur de mår...


Dagen har gått snabbt och jag har haft en del att göra på jobbet vilket bara är jätte kul... Och imorgon ska jag jobba igen, det behövs kan jag säga..Det är inte jätte kul ekonomiskt att bara jobba timmar men jag är tacksam för att jag har ett jobb överhuvudtaget..

Mår kanske inte så jätte mycket bättre men jag kämpar på och hoppas på att jag ska se en ljusning i allt snart..Jag kämpar verkligen för att tro på det;)


jag var inne och kollade lite på min yrkeslärare utbildning idag, och än så länge så har det inte kommit upp vad det är som krävs för att komma in men jag får väl helt enkelt ge mig till tåls...Det är ju faktiskt den 15 Mars snart) Och för alla er som höjer ögonbrynen nu..Så nej jag ska inte plugga nu på direkten utan att det blir eftersom i så fall om det är så att jag kommer in..och då räknar jag med att jag ska må bra...


oh jag var så sur på mig själv här hemma idag..Jag skulle lägga in korten från lördagens party..Men lyckades med att radera alla..Jätte bra Z, jätte bra verkligen...



Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards