Zannaa

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Zanna - 13 februari 2012 15:22

Jag? Jag är rädd för allt. Jag är rädd för vad jag såg, jag är rädd för vad jag gjorde, för vem jag är, och mest av allt är jag rädd för att gå ifrån detta rum och aldrig mer i hela mitt liv känna det jag känner när jag är med dig.

 

Av Zanna - 13 februari 2012 13:41

Och sen så kom måndagen med stormsteg, måste säga att helgen gick  fort... Jobbade ju hela förra veckan..Skulle ha jobbat på Harrys i fredags men jag hade en så sjuk huvudvärk att jag fick sjukanmäla mig..Oh jag får så dåligt samvete när jag sjukanmäler mig..För det första så sätter man de andra i skiten, och sen känns det jobbigt eftersom jag sviker de andra..Men nu ska jag jobba i helgen och då ska jag fan inte vara sjuk...


I lördags var vi på Lindö FF och hjälpte mamma med dress provning och sen hade vi utförsäljning på massa saker...

 

Pannbandet som ni ser Abdullah demonstrera det sålde som smör bland tjejerna..Även jag visade upp det men jag å andra sidan såg ut som en svamp i mitt så därför får ni ett bildbevis på den snyggare versionen av syskonen Abdullah!  

Men jag måste säga det var verkligen jätte kul..Och jag fick chansen att skjuta några skott på en målvakt som kanske var i tio års åldern..Grym var han..Och ja jag måste säga, jag kunde fortfarande skjuta;)

När vi stod där och sålde så saknade jag faktiskt fotbollen, och den gemenskap som man faktiskt får som ett lag...


Denna vecka så står det en del jobb på schemat, och sen ska jag på viktväktar möte på onsdag det ska bli spännande...


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards