Zannaa

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Zanna - 15 februari 2012 09:16

Har en typisk hemma dag framför mig, det ska bland annat tvättas och det ska lagas matlådor...Börjar också min viktväktar resa idag så det ska faktiskt bli spännade..Jag hade planerat att gå och väga in mig idag men det får bli nästa vecka, fick förhinder idag... Jag känner mig jätte peppad att börja med en ny kost och jag hopas att det kommer att passa mig... Och speciellt att jag kommer att kunna leva en något sunare livsstil.... Men vi tar en dag i taget och ser hur det utvecklar sig, försöker att tänka mig för..Något som har varit (är) ett av mina största problem att jag har en förmåga att vilja att allt ska hända på en och samma gång. Men det fungerar ju inte riktigt så har jag lärt mig gång på gång. Så nu ska jag försöka följa att var  sak tar sin tid, så får vi se hur det går med det  

Innan jag sätter igång med allt vad dagen har att erbjuda så hade jag tänkt att se The Swan, har länge velat se den men det har inte blivit av.. Jag har hört både positiv och negativ kritik så vi får väl se...


Imorgon ska jag jobba på kontoret ( längtar) och i helgen blir det Harrys...



Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards