Zannaa

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Zanna - 16 mars 2012 14:29

Ansökan är äntligen inskickad så nu är det spännande att se vad resultatet blir.... Jag har hoppas verkligen att jag kommer in men gör jag inte det så får jag helt enkelt söka till nästa termin..Jag har fortfarande en del att komplettera till ansökan men det ska jag försöka fixa under eftermiddagen innan Roffis kommer....

Det känns som om det är helt ny värld som öppnar sig och det är mycket att hålla reda på men det ska nog gå bra..Tror jag;)



Ja i alla fall ha en trevlig fredag...


Z

Av Zanna - 16 mars 2012 09:33

Hej hopp...Fredagen är här minsann...Kvällen ska sepnderas med finaste Sofe, och det ska verkligen bli så himla trevligt...Vi ska laga lite god mat och bara prata massa skit;)

Imorgon så är planen att jag ska agera flytt hjälp;) Yeiii;) Sen blir det lite mitttermins fest på kvällen..Känns som om det kommer att bli en bra helg...


Väntar på att jag ska få mitt inlogg till sidan där jag ska söka utbildningen, så fort jag har fått den ska det sökas..det ska verkligen bli jätte spännande att se vart jag står..Kanske kommer jag in..Kanske göt jag det inte...


Dags att börja dagen...


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards