Zannaa

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Zanna - 26 mars 2012 11:35

Hej hopp och sen var måndagen här...Har haft en mycket trevlig helg med först lite katt hämtning och middag på fredag kvällen och sen kom min bästa puma med sötaste Sallan och gjorde min lördag kväll;)

Idag var jag uppe tidigt och var och pratade av mig lite, fick en läxa det ska bli spännande att se hur den utvecklar sig.. Jag ska sätta igång med lite fix och trix här hemma och sen väntas det fika besök..Tänkte jag skulle slänga ihop en kladdkaka med lite hallongrädde... Tror att det kan bli bra... Kladdkaka är en av de enda sakerna som jag bemästrar inom bakningen;) Vilket min Morfar nästan alltid påtalar;)


Sen har jag också bokat upp hela nästa helg...På lördagen så blir det avsparks utbildningen mellan 9-17 på City Gross Arena..Det ska verkligen bli jätte roligt..Och på söndag tänkte jag att jag och toffi skulle vara med på en spår kurs för första gången..Det ska bli intressant att se vad han tycker om det...


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards