Zannaa

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Lördag....

Av Zanna - 14 april 2012 15:15

 

Tackar världens bästa Bella och Inger för en jätte trevlig dag på Ullared igår...Det var så mysigt att åka iiväg ooch bara shoppa lite..Vi handlade en del och fyndade också;) Vi såg till och med Ola-Conny men jag hann inte ta någon bild...


Så hur har ni det annars denna lördag?? Själv är jag ledig och har styrt lite hemma..Nu satte jag mig och tog ett glas vin och tänkte bara njuta lite..Har ingen aning om vad som händer ikväll..Men vi får se;)

Just nu mår jag faktiskt riktigt bra och det känns som livet är på rätt väg..Och jag hoppas verkligen att det ska hålla i sig...Jag har skickat in alla papprena till utbildning och jag hoppas verkligen att jag kommer in..Gör jag inte det så får jag helt enkelt tänka om vad gäller hösten men det är ett senare problem..Nu ska jag bara njuta av våren och att sommaren snart är på väg.... Min kusin Oscar ska också ta studenten vilket jag ser fram emot...Jag har redan köpt massa roliga grejor som han ska få runt halsen;)


Vissa människor har en förmåga att dyka upp som gubben i lådan från ingenstans verkligen... man tror att man vet vad man tycker och tänker och sen rätt som det är så bara dyker de upp och rör om allt... Men det kanske är det som gör livet spännande;) Jag skulle helst vilja att de fanns här hela tiden men alla är ju inte så;)


Oh jag har också fått en del av min framtida dress;)


 

Är den snygg eller vad?? Jag är så stolt mig...


Ciao



   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards