Zannaa

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Zanna - 16 maj 2012 18:33

Hmm nu när jag inte jobbar heltid har jag lite svårt att hålla koll på de röda dagar som infaller mitt i veckan, jag vet ni kan sänk ögongonbrynen nu men jag vill ju jobba... Men nu blev jag ledig till och med måndag så det blev en massa ledig tid att slå ihjäl...På lördag är vi i alla fall bjudna till Macke och Åsa och det ska bli jätte mysigt;)

idag är jag helt sut har knappt sovit något på två dygn men jag ska försöka hålla mig vaken lite längre;) Har haft en vecka hitills där det har handlat en del om fotboll...Säger det igen vilken energi och vilken glädje..Gårdagens träning var den bästa hitills;) När barnen fick hämta sina föräldrar för att de skulle kunna vara med i sista leken..Vilka glittrande ögon och vilken uppslutning från föräldrarna... Det var allt från träningskläder till den finaste kostym som var på planen på IP... Och jag kan bara le..Det gör mig så glad...;)


Funderar lite på hur jag ska lösa min jobb situation, jag har ju mina timmar och jag skulle behöva mer..Men jag vet inte..Jag skulle vilja pröva något nytt..Någon som har ett butiks jobb till mig kanske??


Läste på antagnings sidan till universitet att man kanske skulle kunna få ett besked redan i början av juni..Jag väntar med spänning och hoppas verkligen att jag kommer att komma in...


Ciao


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards