Zannaa

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Zanna - 18 maj 2012 18:08

Oj oj vad veckorna går fort.... Inte för att jag kanske jobbar ihjäl mig med det rinner ändå iväg... Måndagen och tisdagen bara försvinner och det känns jätte kul som sagt... Nu är det två träningar kvar med vardera lag tills föräldramötet är och sen får vi se vad som händer,kanske är det så att föräldrarna väljer att sköta träningarna själva i framtiden så då får vi se vad jag kan hitta på....;)


Jag har skickat ett mail till No Tjafs idag, jag har stora planer inför min 30 års dag så vi får se vad jag kan få ihop..Det är ju ett år kvar så vi får se vad som händer..Visst är jag tidigt ute men det kan behövas ibland...


Funderar över saknaden, hur mycket ska man sakna innan man faktiskt talar om det för personen som man saknar... Det kan ju också vara så att personen i fråga inte vill ha kontakt med mig..Men ibland så gåt tankarna runt i huvudet på mig...


Jag såg att Grizzly sökte folk på timmar så jag tänkte att jag skulle söka dit kanske , det skulle vara kul att jobba med djur..


Ciao

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards