Zannaa

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanna - 6 maj 2012 11:55

Söndag och dagen till ära så står fotbolls planering på schemat..Imorgon är det dags... Det ska bli så spännande att träffa alla och hoppas på att de kommer att gilla min träning... Jag ser fram emot det men måste erkänna att jag är lite nervös... Men det ska man kanske vara så här i början..Ja vi får se om de kommer lyssna på mig eller om det bara kommer att bli kaos;)


Annars så har jag en fullspäckad dag med tvätt och matlagning och sen blir det lite trevligheter ikväll;)


Ja jag hade inte så mycket mer men jag önskar er en trevlig söndag..;)  


Ciao


  
Av Zanna - 4 maj 2012 18:13

Saknat mig?? Nu är jag i alla fall tillbaka... Bilden ni ser ovan...Det är Z i sin tränar stass, på måndag drar det igång...Vi börjar med F06 på måndag och sen kör vi P06 på tisdagen..Det ska bli så grymt kul att träffa alla och vi ska ha så roligt..


Jag väntar med spänning på att appen till bloggplatsen ska komma då kommer bloggen att uppdateras bra mycket oftare..Sen känner jag att fördelen med en app är att man kan skriva direkt när man kommer på något istället för att man måste vänta till man kommer hem...Mycket bra grej...


Veckan som har gått har jag jobbat alla dagar förutom tisdagen och det känns bra..Och sen har det bröllops planerats...Och nej det är tyvärr inte jag som ska gifta migg...Tyvärr...

Min mammas sambos son gifter sig på lördag..Och jag och mamma har fixat som tusen så jag hoppas att allt kommer bli kanon bra nnu..Jag önskar Robban och hans blivande fru all lycka i världen... Och hoppas att de får en underbar dag...


Ciao


Z

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards