Zannaa

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Zanna - 26 juni 2012 19:55

Det här är till dig pappa


Pappa...Jag måste börja med att säga att jag är arg på dig och förstår inte hur du kunde lämna mig och Ali utan att säga hej då. Vi har många frågor som vi aldrig kommer att få svar på för att du längre inte finns med oss....


Jag har minns en gång när jag var yngre och jag hade alla tjejerna hemma efter att vi hade hade varit på disco och du gjorde fiskpinnerulle till oss alla och vi satt och åt och drack te en hel naitt..Och du lyssnade på alla tjej problem och önskade bara att mamma skulle komma och ta över.

Jag minns också när du skulle plugga fysik och kemi med mig och du bara kunde förklara för mig på franska och jag var så arg på dig.

Jag minns också när du var på min dansuppvisning och när vi hade vårat nummer med libanesik dans så var du den enda som stod upp i publiken och skrek;)


Förutom alla goda minnen så finns det en del jobbiga stunder men det var inte den du var.

Du var en pappa som älskade sina barn, stod upp för vem du var men samtidigt kunde förstå varför vi som barn kanske inte höll med dig, du var någon som alltid satte andra i första hand och du var bäst.


Pappa jag förstår inte hur du kunde lämna mig eller Ali, och jag hoppas att du sitter där och vakar över oss,Framförallt så hoppas jag att du visar Ali vilken väg han ska gå.


Pappa jag kommer att kämpa för det du ville och jag kommer göra det.

Jag som är din äldsta och enda dotter vill jag att du ska veta att jag kommer göra dig stolt..


Du ska veta du lämnar ett stort tommrum här i världen och ett lika stort tomrum i mitt hjärta.


Jag älskar dig pappa och kommer alltid att göra det.


Du är min pappa.


Zanna


Våran låt pappa








Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards