Zannaa

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Zanna - 9 juli 2012 16:37

Nja jag vet inte om det alltid är så lätt, och jag vet speciellt inte om det alltid är så lätt att bara se att livet går vidare även om jag vet att det gör det...Imorgon måste jag åka till Stocholm, det är dags att besöka min pappas lägenhet..Det känns både bra och väldigt skrämmande, men jag tror att det kommer att kännas bättre när jag väl har varit där..


Min älskade sambo kommer att följa med mig..Han är den som jag har tackat minst för allt vad  han har gjort för mig..Han har också haft en tid av bara massa bekymmer..Men han är alltid stark. Min älskling du är allt för mig och jag älskar dig av hela mitt hjärta...Och det betyder allt att du finns för mig...


Annars så är det så är det mest vardags bekymmer som jag hanterar.. Och håller tummarna för att jag kommer att komma in på utbildningen..


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards