Zannaa

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Zanna - 30 juli 2012 17:57

Ny vecka nya möjligheter som man brukar säga... Idag har jag jobbat och sen var jag på Itrim och tränade en sväng..Oh vad jag har saknat träningen det ger en energi som man inte tror.. Nu är det bara att kämpa på, det gäller ju även att man skaffar sig nya vanor..Och det är det som är tanken;) Jag trivs väldigt bra på Itrim och personalen är helt underbar! Man känner sig väl omhändertagen och får hjälp när man behöver det..Denna vecka är relativt fullbokad och det känns faktiskt skönt känns skönt att man börjar att se lite ljusning i tillvaron och jag hoppas att det kommer att hålla i sig..Trots att man har sina down perioder...


Helgen går i bröllopets tecken, Finaste Emelie ska få sin Franz och det ska bli så roligt att se dem..Och jag ska göra mitt första bröllop detta år så det ska bli både roligt och spännande att se hur det går;) Jag är faktiskt lite nervös...




Ciao


Z



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards