Zannaa

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Zanna - 9 september 2012 18:58

Ja idag har det verkligen varit en söndag, avslutade dagen med att göra lite matlådor inför veckan... Denna vecka som kommer är det näst intill helt fullt, jag kan nog inte boka in en enda grej till vilket inte är jätte opitmalt men det får gå..;) Jag hoppas bara att jag får ihop det..


Ibland så blir jag bara så trött på människor som bara tänker på sig själva, det finns ingen annan som existerar..Jag har nog alltid varit så att jag har satt mig själv i sista hand och ibland så får man sota för det när man går på nitlotterna...Jag försöker att inte bry mig så mycket men ibland gör det ont... Väldigt ont...


Denna vecka är det fotboll som gäller tre dagar, först mina egna träningar med knatelagen och sen ska jag gå brevid tränarnarna i P96, vilket ska bli jätte kul och framförallt lärorikt...


Jag hoppas på att kunna lägga upp lite bilder på bloggen men jag kom måste första hämta tillbaka min kamera..Min mamma och hennes sambo hade den på Robbans bröllop och jag måste bara fundera ut hur jag ska lägga in bilderna på deras dator...


Jag har för mig att buggen börjar nu på måndag och jag är så sjukt sugen men samtidgt lite rädd... Jag kan inte direkt sätta fingret på vad det är men ja så känns det..Jag vet ju hur lycklig jag blir av dansen..


Ciao


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards