Zannaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Zanna - 18 mars 2013 10:06

Idag är det byte av golv som gäller... Det fixas och trixas, hårt jobb;)eller jag ska inte säga så mycket jag sitter i sängen och dricker kaffe;) och golvkillen sliter.. Han är snabboch duktig ..

På planeringen idag står träning med grabbarna i p06.. Jag ser fram emot det och hoppas vi får besök av juniorerna idag.

Annars så kämpar jag på med mitt mående. Skulle önska att det gick fortare men jag antar att det måste få ta sin tid.

Over and out

Z

Av Zanna - 17 mars 2013 12:44

Jaha då var det dags att åka hem igen. Känns lite ledsamt faktiskt. Men får åka och hälsa på snart igen. Vi hade en mysig lördag med vin, sol på balkongen och mycket skratt. Vi avslutade kvällen men lite Wii ;) jag har faktiskt lite träningsvärk i armen, men det var det värt;) hårt motstånd .
När jag kommer hem så ska det fixas lite hemma för att det kommer nämligen nytt golv till kök och hall imorgon yeiii.. Det kommer att bli fräscht med lite nytt.

Z

Av Zanna - 16 mars 2013 09:23

Det var ett tag sen jag åkte tåg och jag hade nästan glömt bort vilken lugnade inverkan det har på mig. Har precis slagit mig ner på X2000 mot Göteborg .. Bra musik,kaffe och livet deluxe har har jag med mig som sällskap..

Trevlig helg

Z

Av Zanna - 14 mars 2013 13:27

Det börjar närma sig resan till Göteborgoch jag ser verkligen fram emot det. Det kommer bli skönt att lämna stan för ett tag.
Det blev en ny sjukskrivningsperiod fram tills min födelsedag faktiskt. Det känns ju inte jätte kul men det är nog lika bra. Har ju inte mått så mycket bättre. Men skam den som ger sig, en dag kanske jag också får må bra.

En del människor är svåra att förstå sig på. Säger en sak och sen bara tok vänder. Msn vet inte riktigt vad man ska tro och det sårar faktiskt.

Ikväll är det möte på klubben .

Z

Av Zanna - 3 mars 2013 18:26

Film 1,2,3 kom med posten idag så nu blir det maraton och hoppas att de sista två kommer snart. Är jätte spänd på sista delen som jag inte sett än...

Av Zanna - 3 mars 2013 09:11

Har precis varit ute med Toffi, vi var rätt ensamma ute kan jag säga.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa lite...

Boken man inte kan sluta läsa...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards