Zannaa

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Zanna - 26 april 2013 18:05

Jag  var på stan idag och gick gång på gång förbi människor med skyltar "jag är hungrig". Och jag är tyvärr inte en av de personer som bara kan gå förbi och bara glömma...Det värsta var en tjej som såg ut att vara i min ålder som satt utanför systemet och hade samma lapp... Hon är lika gammal som jag och måste tigga pengar. Istället för att ge henne pengar så gick jag och handlade åt henne..När jag gav henne påsen såg hon ut som hon skulle bryta ihop...Hon blev glad..


Jag tänker inte låta någon människa ha det så...Jag har inte mycket pengar, jag klarar mig knappt..Men jag kan välja bort saker för att hjälpa en tjej.,


Z

Av Zanna - 26 april 2013 10:55

Kan tänka mig att det är många som är glada över att det är fredag idag   


Själv var jag upp tidigt och var och gjorde ett nytt idkort, alltså jag fattar inte varför man ska bli så hemsk när man tar foton till det..Helt sjukt.. Denna bild blev nog den värsta ever..Men men det är ju bara ett id kort. Ska snart dra iväg en sväng igen, ska träffa handläggaren på försäkringskassan...


I helgen tänkte att jag skulle börja fixa lite med maten till festen..Det börjar närma sig med stormsteg :)


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards