Zannaa

Alla inlägg under juli 2013

Av Zanna - 29 juli 2013 15:35

Idag har det gått i ett men det är bara kul;) vill komma igång nu på riktigt .
Till lunch idag så blev det fisksoppa ā la LCHF, imponerad av mig själv att jag klarade av att göra den;) och den jätte god.

Z

Av Zanna - 28 juli 2013 11:22

Idag kommer det inte bli överdrivet mycket gjort känns det som?
Var och firade abdullah igår på stars and stripes, det var väldigt trevligt. Vi satt på uteserveringen fram till tolv, helt underbart.

Nu på morgonen har jag planerat veckans Lchf mat, ska bli skönt att komma igång igen . Om det är någon som har några goda recept skicka gärna över dem. # Lchf

Skickar massor med grattis kramar till Magdis som fyller år idag !!

Z

Av Zanna - 26 juli 2013 11:07

Rätt skönt att det regnar och Åskar idag så då kanske det inte är så kvavt sen.
Hade en väldigt trevlig kväll igår, och jag tror födelsedagsbarnen var nöjda med kvällen.

Har lilla fisan här idag så vi tre ska snart en liten promenad och sen ska jag upp och träffa mammi.

Dagens fundering : hur svårt ska det vara att få ett jobb?

Z

Av Zanna - 25 juli 2013 17:19

Har haft en jätte lugn dag idag, det var faktiskt rätt skönt. Tidigare på dagen tog jag med Toffi på en cyckeltur , han var jätte duktig. Men jag kan konstatera att han är en kortdistans löpare;)
Nu är det dags att hoppa in i duschen ska strax iväg och fira Hannis som fyller 30 år idag :) vi ska gå till enoteket det ska bli spännande jag har Inte varit där förut.

Ett stort grattis också till min Prinsessa som fyller hela 18 år idag!

Z

Av Zanna - 24 juli 2013 08:43

Hade en helt underbar dag tillsammans med bästa Roffis igår. Vi var vid en jätte mysig sjö och det var alldeles tyst och lungt. Vädret varierade väldigt men vad gör det när man har trevligt sällskap. Roffis var den enda kvinnan av oss och badade :)

Av Zanna - 22 juli 2013 11:48

Grattis puman på din födelsedag jag hoppas att du får en helt underbar dag!



 

Av Zanna - 21 juli 2013 10:11

Idag är mormors födelsedag, så idag ska vi åka ner till Åtvidaberg och fira henne;)
Hade en mysig kväll igår med bästa puman med grill och vin på balkongen. Dock så måste jag säga att det sista vinet vi drack smakade lite sisådär ... Men vi hade trevligt ändå;)

Filmade puman in action , filmen kommer senare ;)

Z

Av Zanna - 19 juli 2013 18:55

Har haft en dag som gott i djurens tecken;) var hemma och kolla till och gosade med Turbo;) fasiken vad söt han är, och busig.. Fixade en överraskning till Larsson och Mamma hoppas att de kommer tycka om det. Sen hem och umgås med min egna Toffi.

Idag önskar jag min älskade Abdullah grattis på 27 årsdagen. Jag älskar dig och hoppas att du har en kanon fin dag.

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards