Zannaa

Alla inlägg under juli 2013

Av Zanna - 7 juli 2013 19:00

 

Häcken på Radhusgatan som ska klippas :)


 

Bildbevis på att kusin vitamin faktiskt kan klippa häckar :)


 

Morfar brännde sig...


   

Toffi var givitvis med och övervakade...


 

Och jag "lekte" trädgårdsmästare:)


Har spenderat en helt underbar helg tillsammans med min mormor och morfar i Åtvidaberg, tack så mycket ni betyder så mycket för mig.

Även moster Helene och kusin Oscar kom och förgyllde, idag kom även gammelmoster Gunnel förbi ;)


Nu är jag hemma igen och ska sätta igång att söka jobb..Är jätte sugen på att åka ner på folkrace i Vimmerby och hälsa på Larsson ooch mamma men vi får se hur det blir...


Z

Av Zanna - 5 juli 2013 11:07

Sitter på tåget på väg till Linköping och sen ska vi ta bussen till Åtvidaberg . Det ska bli skönt att komma ner det var länge sen jag spenderade en helg hos mormor och morfar . Jag har Toffi med mig, den killen slutar aldrig att förvåna mig . Hoppade glatt upp i tåget och sen la han sig mellan alla barnvagnar. Min duktiga kille ;)

Igår klippte jag klorna på Lill prinsen Turbo;) han var duktig , klarade mig utan några vidare riv sår ;)

Skickar med en bild från gårdagens promenad där jag såg så vackra hästar som drog gräsklippare . Oh vad jag saknar hästarna ;)

Z

Av Zanna - 3 juli 2013 20:37

Har spenderat en dag i parken med lilla Kevin. Och sen gick vi hem och hämtade Toffi och stack till hundgården så det har gått i ett så nu blir det lite slapp till ett avsnitt av Sons...
Imorgon ska jag hem till mamma och Larsson och fixa turbos klor .

På fredag drar jag och Toffi till Åtvidaberg och spenderar en helg med mormor och morfar, det ska bli jätte mysigt.

Z

Av Zanna - 2 juli 2013 12:39

Idag spenderar jag och Toffi våran dag tillsammans med Challe;) vi tog oss en liten promenad och Toffi fick syn på lite hästar;)

Av Zanna - 1 juli 2013 13:55

Jag och Toffi tog oss en promenad och lämnade husses matlåda och sen hamnade vi i folkparken, det blev totalt en promenad på 7 km;) det var skönt att gå ut och promenera lite och nu tar vi oss en liten paus i gräset.

Jag blir så himla rastlös så något måste jag hitta på;) väntar på besked ifrån interjuvn jag var på förra veckan så håll tummarna ;)

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards