Zannaa

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Zanna - 5 augusti 2013 10:18

Har haft en helt underbar helg, med massa tottis mys! Jag följde med Linda och hjälpte henne när hon ställde ut sina ponnisar uppe i Järna. Det var så himla roligt att få vara bland hästar igen och jag har verkligen saknat det. Jag är riktigt ringrostig men jag tror att det kan komma tillbaka snabbt, kunskaperna alltså :) Jag hoppas att jag får chansen att sköta om en häst snart igen... Någon som behöver hjälp?? :)


Idag står tvättstugan på schemat och sen ska det rings några samtal som jag hoppas går smidigt.


Här kommer lite bilder från helgen.

 

Började lördagen med en Frapino på stan, riktigt gott ;) Rekommenderas :)


         

De fina ponnina :)


 

Min fis hade en jätte fin överaskning åt mig när jag kom hem. Man kan nästan tro att han har saknat mig   


Z


#hästar #tävling #lycka

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards