Zannaa

Alla inlägg under september 2013

Av Zanna - 3 september 2013 20:14

Nyss hemkommen från en trevlig träning med grabbarna i p07. Mina söta underbara duktiga grabbar;) Det är sådan lycka att få spendera tid med dessa underbara barn;)
Det märks att det börjar att bli höst, det börjar bli kallt på träningarna.

Är så himla sugen att gå någon spår kurs med Dogge. Jag tror att han skulle tycka det var jätte kul. Någon som har tips på någon bra för nybörjare ?

#hund #spår #kurs #fotboll

Av Zanna - 1 september 2013 09:04

Vaknade vid åtta, hmm känns konstigt när det är söndag men men. Det känns genast mycket bättre när man känner kaffedoften;) känner mig bättre från förkylningen så idag blir det lite fix och trix hemma, lite fotbolls jobb och promenad med Toffi;) inte för att han ser så jätte taggad ut nu;)

Är det någon som vet vart man får tag i en sådan tacka där man kan rita upp fotbollsövningar? Ni vet en sådan som hockeytränare har;) skulle vara jätte bra för att visa mina knattar;)


#fotboll #tränare.

Ha en bra söndag allihopa.

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards