Zannaa

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Zanna - 30 oktober 2013 08:17

Jag sitter här vid köksbordet med min kaffe och böckerna framlagda, men just nu känns det som om jag behöver lite tid för att vakna :)


Hade en kanon lördag, var först och myste hemma hos Hannis och kollade in deras nya lägenhet:) Sen blev det en sväng till puman och buggfesten, kanon roligt att träffa alla...Söndagen blev rätt seg kan jag lova men jag tog mig ändå en promenad upp till Öb och där sprang jag på Nettis.


Måndagen var det dags för P07s träning, vi körde fotbollsworkout för hela slanten, men jag tror nog nästan att jag var mer slut en vad grabbarna var.

Tisdag ja då var jag på intervju så vi får se hur det går med det. Och ja sen kommer vi till onsdagen och nu sitter jag här och laddar för en heldag med massa plugg. Jag tror på att jag måste ha bestämde dagar då jag bara sitter och pluggar och inte har något annat planerat så att jag kan känna det lugnet som jag behöver...


Skulle vilja uppdatera min spotify lista lite, någon som har tips på några bra låtar??


Z


#spotify

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards