Zannaa

Alla inlägg under november 2013

Av Zanna - 14 november 2013 15:10

Grattis pappa nabil på din födelsedag, du ska veta att vi saknar dig och önskar du vore här med oss.


Vi älskar dig pappa!

Av Zanna - 11 november 2013 17:45

Hej och hopp så var måndagen här.
Var och skrev kontrakt på Manpower Student, så det ska bli spännande att se vad som händer i framtiden.
Måste sätta fart med pluggandet första grejen ska vara inlämnad nästa vecka. Så det blir att köra på denna vecka.

Sitter och tittar på reprisen av kockarnas kamp, shit vad duktiga de är! Kommer dock inte håg vem som vann?!

Z

Av Zanna - 9 november 2013 10:50

Var och träffade min vän theresia igår och hennes lilla Sigge :) han är så söt.
Var nere i Åtvidaberg en sväng och hjälpte moster och flytta, jag och min kusin ägde ?? Sen står det 1-1 mellan kvinnor och män i kusin fighten.

Hade sen en väldigt trevlig kväll med Annah .

Idag är jag lite låg jag förstår inte varför jag bara kan må bra.

Ha en trevlig lördag ????

Av Zanna - 8 november 2013 09:52

Den här veckan har gått överdrivet fort tycker jag, hej och hopp vad det går. Kämpar på att komma in i pluggandet och tycker faktiskt att det börjar flyta på rätt bra. Men jag är ju ringrostig, skam dem som ger sig.

På schemat idag står fika med Theresia och sen ska jag ta mig en sväng till Åtvidaberg för att hjälpa moster att flytta.

Ser fram emot imorgon då ska jag träffa en kvinna som har två hästar som jag kanske ska hjälpa till med. Yeiiii ?? Längtar...

Ciao

Z

Av Zanna - 6 november 2013 21:05

Nu är det tredje gången jag skriver det här inlägget.... :)


Men nu händer det mycket... Det är skola, fotboll, hästar och jobb....

Var på intervju idag... Och tyckte det gick bra men vi får se...


Min man eller sambo är den mest underbara som finns och jag vill leva resten av mitt lev med honom. Jag har alltid velat vara den vackraste bruden men, jag är med honom så som vi vill...Jag älskar dig min allra finaste för den du är.


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards