Zannaa

Alla inlägg under april 2014

Av Zanna - 7 april 2014 11:32

Usch vilket tråkigt väder, men något positivt med det är ju att man kan stanna inne och städa;) det behövs göras men det är ju så tråkigt.
Veckan inne håller några rekryteringsmässor, ska bli spännande att se hur jag lyckas denna gång. Vill bara ha ett jobb nu så att jag kan slippa denna a-kassa.
Usch vilken tråkig tid det har varit med dem.

I fredags tänkte jag att jag skulle ha spelat music quiz på stars and stripes, det kunde jag bara glömma för att trubaduren var bortrest?! Sen åt jag av deras berömda grillbuffe? Jag kan nog säga att det var utan tvekan det värsta jag har ätit. Spetten var så torra att det knappt gick och få ner dem. Så min rekommendation ät inte av deras berömda grillbuffe!

Z

Av Zanna - 3 april 2014 15:51

Våren är verkligen på ingång, tänk så mycket mer energi man får nu när det börjar att bli lite ljusare. Helt underbart.

Jag känner mig mycket piggare, söker jobb och står i...

Har varit utan telefon nu ett par dagar för att min iphone valde att lägga av, jätte roligt! men nu så är jag på banan igen. Funderar lite över vilken panik man känner när man inte har sin mobil. Nästan så att man blir lite rädd för hur mycket man hänger upp sitt liv på mobilen. Liksom hur fungerade man förut?! :)


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards